  • Data: 2013-06-05 21:56:46
    Temat: Re: Średni przebieg auta z rynku wtórnego a rocznik.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 05 Jun 2013 20:06:23 +0200, bartekltg napisał(a):
    > W ramach dyskusji zapytałem ebaya o używane auta, sprzedał mi

    Z PL czy z DE ?

    > Oto i wykres:
    > https://www.dropbox.com/s/axgmdf9ygzj0mhz/przebieg_r
    ocznik.png
    > Poza średnią (niebieskie gwiazdki) wrzuciłem medianę i informację
    > o rozrzucie (średnia+-odchylenie standardowe).
    > Znów obserwujemy "wysycenie" średniego przebiegu w okolicach
    > 200kkm. Maksimum (pierwsze, dla aut niezabytkowych:) jest dla
    > aut ok 15letnich przy 130 tys mil.
    > Czyli albo kręci cały świat, albo jednak taka własność rynku:)

    No wiesz - w Niemczech jak duzo jezdzisz, to sprzedajesz auto ponizej
    150kkm. Bo ono jeszcze jest cos warte, pojezdzisz jeszcze rok i
    wartosc spadnie gwaltownie :-)

    Poza tym nawet z tego zestawienia wynika ze sa auta ktore jezdza malo
    (plus te zestawienia awaryjnosci Artura). I co - wlasciciel nagle
    postanawia je dobic po 10 latach i jezdzi dookola stacji ?
    Moze po prostu takie auta dalej sie sprzedaja, a te z wiekszym
    przebiegiem juz trafily na szrot ?
    Bo np co sie stalo ze wszystkimi krajowymi Sienami i Palio ?

    A nawet u Ciebie - sredni przebieg rocznika 2000 to jakies 130kkm.
    IMO - calkiem sensowny przebieg. Czyli moze istniec nastoletnie auto
    bez 200kkm zaliczonych.

    J.