  • Data: 2013-06-07 02:11:37
    Temat: Re: Średni przebieg auta z rynku wtórnego a rocznik.
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-06 11:25, kakmar pisze:
> [...]
    ocznik.png

    > Piękne, tylko ja poproszę o dodanie wielkości próbki dla danego wieku
    > auta. Może stare jeździły kiedyś mniej, a może zostały tylko te
    > z mniejszym przebiegiem. Powinno być prosto, jak już masz te dane.

    Ilosć aut z danego rocznika.
    https://www.dropbox.com/s/rhlh5ch8ucd7qks/licznosc.p
    ng

    Też bardzo ciekawe;)

    Dodatkowo, decyle (X% aut ma przebieg mniejszy niż wartość na wykresie)
    https://www.dropbox.com/s/m2vx2szdftcshw7/decyle.png
    Daje lepsze rozeznanie niż średnia i odchylenie.

    pzdr
    bartekltg