  • Data: 2013-06-06 14:42:11
    Temat: Re: auta z rynku wtórnego - polerka karcher kokpit spray
    Od: Iglo <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 05 Jun 2013 22:39:22 +0200, ToMasz napisał(a):

    > PRzepraszam..... Co pisaliście o przebiegu i silnikach? A pamiętam. Więc
    > tak: na 10 oglądanych, niebitych, z legalnym przebiegiem, poprosiłem o
    > uruchomienie jednego.
    >
    > ToMasz

    Lekko OT, ale aż nie mogę nie odpowiedzieć..
    Jakbym czytał swoją historię poszukiwania Scenica sprzed 4 lat.. Po
    kilkunastu egzemplarzach widzianych przez 4 miesiące w końcu kupiłem to co
    było dobre,a nie to co chciałem, może dlatego, że to było auto którego się
    wszyscy boją bo takie awaryjne. Przynajmniej było od 1 wł, z papierami i z
    jedną obcierką a nie ćwiartką. Odpukać w niemalowane przez 100kkm nie
    potrwierdziło legend o awaryjności, może dlatego, że to silnik benzynowy, a
    legendy może i prawdziwe głównie dotyczą DCI. Zawieszenie co wiosnę do
    roboty, ale to nie moja pierwsza renówka to przyzwyczajony jestem :-).
    Jak myślę o kupowaniu samochodu to mi skóra cierpnie i będę jeździł aż koła
    nie odpadną. Nie wiem co jest na rynku aut teraz ale sprzedałem naprawdę
    zużyte Saxo żony za 2300zł, co wydawało mi się ceną wygórowaną, a pan który
    po nie przyjechał nawet się nie targował że takie zajebiste. To co on
    wcześniej oglądał, skoro ja z tej cytrynki chiałem krasnala ogrodowego
    zrobić i pelargonie zasadzić..