  • Data: 2011-05-28 16:35:38
    Temat: Re: Sprawdzenie stopu...
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Chajęcki wrote:

    > Z resztą dostawca to duże konsorcjum niby.

    W dalszej dystrybucji jest już tylko gorzej.
    Kiedyś przez kilkanaście minut poszukiwałem
    odpowiedniej rury w hurtowni na regale.
    Przewinęło się w tym czasie dwóch klientów, którzy
    ten sam wałek kupili jako różny gatunek.
    Obsługa grzecznie pytała: czego Pan potrzebuje i oznajmiała
    grzecznie, że to akurat to właśnie :-)

    > A my nie wymagamy Bóg wie czego, a tylko aby sprzedawali nam za każdym
    > razem tą samą stal pod tą samą nazwą... ;-> Czy to tak wygórowane
    > wymagania????

    A tu niestety musze Cię zmartwić.
    Z wielu miejsc mam sygnały z produkcji dowodzące,
    że dostarczany materiał, choć wg specyfikacji i atestów
    niby jest taki sam, ale we wszelkich procesach obróbczych
    potrafi się skrajnie różnie zachowywać.
    I niewiele da się tym zrobić.
    Może ustalcie sobie, że bierzecie próbki z dostaw
    (lub z partii, które u nich są magazynowane)
    i po testach bierzecie, to co się wam dobrze gnie.
    Ale nie postawiłbym złamanego grosza za to, że wasz dostawca
    jest w stanie utrzymać jakiś ład w tym zakresie.