  • Data: 2012-06-06 15:46:31
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-06-06 11:39, *J.F* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > A moze wlasnie dlatego ? Wiekszy ruch, mniej wyprzedzania, wiecej
    > jezdzenia 70 za ciezarowkami ?

    Więcej ciężarówek na warszawskiej Woli i okolicach? :)
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,22,20.90778,52.282
    48?l=0afe5093085c8056
    To była mniej więcej taka trasa.

    > Ja raz jeden pojechalem oszczednie. Ulewa byla, czas byl, powiedzialem
    > sobie ze mi sie nie spieszy i pojechalem do Warszawy "jak wszyscy".
    > Spalanie spadlo sporo, czas przejazdu wydluzyl sie o godzine.

    Mój przejazd nie był dłuższy specjalnie - całość była o jakieś 2-3
    minuty z powodu 2 świateł na których czekałem 2 zmiany z powodu
    większego ruchu.
    To naprawdę jest dynamiczna jazda, po prostu trzeba się szybko rozpędzić
    do prędkości przelotowej i te 2000 rpm naprawdę działa w dieslu :) i
    przede wszystkim przewidywać co się wydarzy na drodze - bo głównym
    powodem wysokiego spalania jest używanie hamulca.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l