eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Data: 2012-06-06 19:46:28
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2012-06-06 19:08, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > No jak widzisz ze słów przeszkolonego Mirka, to jednak się nie bardzo
    > odnosi, ma się nie przekraczać 2000 i tyle.

    Hola, hola - przy przyspieszaniu. Jak już jesteś na najwyższym biegu i
    potrzebujesz jechać szybciej - droga wolna, choć to oczywiście podnosi
    spalanie.
    Szkolenie mieliśmy na nowych Megane z silnikiem 1.5 dci z mocą bodaj 90
    KM - bez problemu radziły sobie z przyspieszaniem od 1500 do 2000
    obrotów, bo tak mniej więcej jest tam zestopniowana skrzynia (zresztą
    podobnie jak u mnie).
    Jeśli rzeczywiście Twój silnik nie ciągnie poniżej 1700 to sobie te 2000
    podnieś do 2200 - chodzi o to, żeby zmieniać bieg na wyższy przy takich
    obrotach, żeby na wyższym biegu samochód ciągle jechał i jednocześnie,
    żeby były to możliwie najniższe obroty.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: