eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Wed, 06 Jun 2012 15:46:31 +0200
    Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
    Lines: 31
    Message-ID: <jqnnaa$5hj$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0dbd$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqn7ge$4dd$1@inews.gazeta.pl> <jqn8ft$eua$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.123.221.24
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338990730 5683 91.123.221.24 (6 Jun 2012 13:52:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 13:52:10 +0000 (UTC)
    X-User: kolczan0
    In-Reply-To: <jqn8ft$eua$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453727
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2012-06-06 11:39, *J.F* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    >> W grudniu byłem na szkoleniu z ECO Drivingu w szkole Renault -
    >> przejazd zwykły po Warszawie a potem tą samą trasą zgodnie z
    >> zaleceniami (wymienionymi wyżej) pozwolił mi zaoszczędzić blisko litr
    >> na 100 km mimo trochę większego ruchu.
    >
    > A moze wlasnie dlatego ? Wiekszy ruch, mniej wyprzedzania, wiecej
    > jezdzenia 70 za ciezarowkami ?

    Więcej ciężarówek na warszawskiej Woli i okolicach? :)
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,22,20.90778,52.282
    48?l=0afe5093085c8056
    To była mniej więcej taka trasa.
    >
    > Ja raz jeden pojechalem oszczednie. Ulewa byla, czas byl, powiedzialem
    > sobie ze mi sie nie spieszy i pojechalem do Warszawy "jak wszyscy".
    > Spalanie spadlo sporo, czas przejazdu wydluzyl sie o godzine.

    Mój przejazd nie był dłuższy specjalnie - całość była o jakieś 2-3
    minuty z powodu 2 świateł na których czekałem 2 zmiany z powodu
    większego ruchu.
    To naprawdę jest dynamiczna jazda, po prostu trzeba się szybko rozpędzić
    do prędkości przelotowej i te 2000 rpm naprawdę działa w dieslu :) i
    przede wszystkim przewidywać co się wydarzy na drodze - bo głównym
    powodem wysokiego spalania jest używanie hamulca.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: