  • Data: 2012-06-06 19:08:08
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > czy ty jestes nienormalny?

    Jak tak, ale Ty jak widać niekoniecznie.
    Zresztą po kapeluszniku niczego innego nie można się było spodziewać.

    > No to sobie naruszaj.

    Ale to Ty naruszasz, a nie ja, a przynajmniej tak zeznajesz.
    Pisząc w jednym zdaniu econo i dynamicznie po prostu uprawiasz demagogię.

    > Ja naruszam zasade dotyczaca bagazu, klimy i kto wie czego jeszcze.
    > Ale nie przeszkadza mi to osiągać satysfakcjonujących wyników spalania i
    > przy tym sprawnie poruszać się po mieście.

    > Gratuluję!
    > A nie zrozumiał tego, zeby zasady odnieść do swojego samochodu?

    No jak widzisz ze słów przeszkolonego Mirka, to jednak się nie bardzo
    odnosi, ma się nie przekraczać 2000 i tyle.