  • Data: 2011-07-15 14:37:44
    Temat: Re: Software warranties
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 15, 1:03 pm, Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    wrote:

    > Jakie coraz to nowe sposoby, przecież zakaz bimbrownictwa to jest
    > jeszcze z czasów carskich, o ile mi wiadomo?

    Racja, chyba nie wymyśla się nowych sposobów ograniczania konkretnie
    bimbru, za dalego podryfowałem.
    Miałem na myśli trend w ograniczaniu używek ogólnie.
    Wygłupy w Polsce z dopalaczami, narkotyków nie można posiadać nawet na
    własny użytek prawie nigdzie na świecie.
    Całe te dopalacze pewnie nawet nie miały by miejsca gdyby posiadanie
    np. marihuany na własny użytek było legalne.
    Tak samo wydaje mi się, że jest z alkoholem, gdyby moża sobie było
    produkować w zaciszu własnego domu, na własny uzytek, to było by dużo
    mniej(albo wcale) zatruć alkoholem zrobionym z niewiadomo czego.

    BTW Islandia wygłupiła się jeszcze bardziej i chcą zabronić
    papierosów:
    http://wyborcza.pl/1,75476,9886199,W_Islandii_papier
    osy_tylko_na_recepte_.html

    Żeby była jasność: nie palę, nie ćpam a piję sporadycznie(nie wódkę
    ani bimber).

    pozdrawiam.