  • Data: 2011-07-15 09:38:34
    Temat: Re: Software warranties
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 15, 9:48 am, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Jarzabek"

    > Oczywiście. O ile będzie inny, tańszy substytut.

    Albo nie. Różne używki nie są nawzajem swoimi substytutami i nie ma
    sztywnego popytu na jakąś sumę używania alkoholu+narkotyków. Spożywac
    alkoholu mozna po prostu mniej lub więcej, a spozycie zależy mniędzy
    innymi od dostępności. Nie ma czegoś takiego, że spożywanie mniejszych
    ilości alkoholu powoduje spozywanie większych ilości narkotyków.

    > Przykro mi, że nie dostrzegasz pewnych zjawisk.

    Rzuć jakimiś konkretnymi danymi potwierdzającymi istnienie tego
    rzekomego zjawiska.