eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingSoftware warranties › Re: Software warranties
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Software warranties
    Date: Fri, 15 Jul 2011 00:56:31 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <ivns70$jkg$2@news.onet.pl>
    References: <5...@u...googlegroups.com>
    <ivef8p$1rn$1@news.onet.pl> <iveg55$ar3$1@solani.org>
    <ivend0$2qd$1@news.onet.pl> <iveopc$ar3$4@solani.org>
    <iveran$jvn$1@news.onet.pl> <ivesh5$akp$1@speranza.aioe.org>
    <ivi7u8$c7n$1@news.onet.pl>
    <2...@g...googlegroups.com>
    <ivico7$vmc$1@news.onet.pl>
    <e...@k...googlegroups.com>
    <z0m9102s02pr.xwyfjyhfvsq7$.dlg@40tude.net> <ivm6ff$ius$2@solani.org>
    <ivmpr3$c8u$1@news.onet.pl> <ivmrtc$8m2$2@solani.org>
    <ivn0rf$usa$1@node2.news.atman.pl> <ivn2ha$8m2$5@solani.org>
    <ivn3hd$o1l$1@news.onet.pl> <ivn3t1$8m2$6@solani.org>
    <ivn49c$pnr$2@news.onet.pl> <ivn4h2$8m2$8@solani.org>
    <ivn58d$uuv$1@news.onet.pl> <ivnkda$dtl$2@solani.org>
    <ivnlc8$vso$1@news.onet.pl> <ivnlou$dtl$4@solani.org>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-40-231.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310684192 20112 89.74.40.231 (14 Jul 2011 22:56:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jul 2011 22:56:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.16)
    Gecko/20101125 Thunderbird/3.0.11
    In-Reply-To: <ivnlou$dtl$4@solani.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:191488
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-07-14 23:06, Stachu 'Dozzie' K. wrote:
    >> Który stanowi 1% ich działalności. To tylko narzędzie. Dlaczego uważasz
    >> że powinni o nie dbać i dopieszczać?

    > Nie chodzi o to żeby je dopieszczać, tylko żeby je wytworzyć bez
    > poważniejszych błędów.

    Kwestia definicji powazniejszego błedu. Widocznie mają inną, zapewne
    wypracowana z klientami.

    > Błąd wywracający aplikację dwa razy w tygodniu
    > i powodujący konieczność odtwarzania kopii zapasowej kwalifikuje się
    > jako poważniejszy.

    Albo nie.

    > Nikt się nie interesował jakością
    > narzędzia, które Schenker przysłał, przy wybieraniu właśnie tej firmy.

    Bo to tylko narzedzie. Widocznie działa dostatecznie dobrze. I znowu
    rynek gora, choć marna to góra.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: