eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingSoftware warranties › Re: Software warranties
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin Kral <k...@p...na.onecie>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Software warranties
    Date: Thu, 14 Jul 2011 21:45:26 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <ivnh0n$6us$1@inews.gazeta.pl>
    References: <5...@u...googlegroups.com>
    <ivef8p$1rn$1@news.onet.pl> <iveg55$ar3$1@solani.org>
    <ivend0$2qd$1@news.onet.pl> <iveopc$ar3$4@solani.org>
    <iveran$jvn$1@news.onet.pl> <ivesh5$akp$1@speranza.aioe.org>
    <ivi7u8$c7n$1@news.onet.pl>
    <2...@g...googlegroups.com>
    <4e1cc417$0$24242$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.com>
    <4...@p...na.onecie>
    <s...@e...rdc.pl>
    NNTP-Posting-Host: abme165.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1310672727 7132 83.7.224.165 (14 Jul 2011 19:45:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jul 2011 19:45:27 +0000 (UTC)
    X-User: leisure27
    X-Antivirus: avast! (VPS 110714-0, 2011-07-14), Outbound message
    In-Reply-To: <s...@e...rdc.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:191471
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-14 08:18, Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Marcin Kral"
    >> Nie do końca jest tak źle. Pewne formy gwarancji jednak wyewoluowały
    >> nawet na rynku softu "desktopowego", zwłaszcza po stronie
    >> deweloperskiej. Często narzędzia firm trzecich, których używamy w pracy,
    >> posiadają oficjalny support - nierzadko z 24h "response time".
    >>
    >> Co więcej, za dodatkową opłatą można ten support z roku na rok przedłużać.
    >>
    >> Ponadto, kwestia wsparcia producenta jest kluczowa przy podejmowaniu
    >> decyzji o zakupie danego narzędzia, technologii, biblioteki, etc.
    >
    > A teraz przełóż to na decyzję o wyborze pomiędzy, MS Windows, a... oops.
    > Albo między Płatnikiem, a... oops.

    Nie bardzo rozumiem, jak ma się to do kwestii gwarancji na soft.

    Co do możliwości wyboru... za oceanem sporo ludzi decyduje się na
    produkty Apple.

    A Platnik? ...stawiam dolary przeciwko orzechom, ze w SIWZ było coś o
    gwarancji.

    --
    Pozdrawiam
    Marcin Kral

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: