eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia? › Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
  • Data: 2013-03-23 12:55:03
    Temat: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-23 11:26, J.F. pisze:

    > Bo to narod durni (w wiekszosci). Nie potrafi taki telewizora
    > zaprogramowac, to jak ma zrozumiec ze abonament smartfonowy
    > to taki specjalny abonament z wliczonym pakietem :-)

    A u nas to niby lepiej? Parę lat temu słyszałem o człowieku, który
    wybrał się za granicę z jakąś symbianową Nokią. Miał na niej
    zainstalowaną nawigację, z której ochoczo skorzystał. Po paru tygodniach
    doznał szoku, widząc rachunek za telefon. Nawigacja oczywiście była
    darmowa, operująca na na mapach na bieżąco ściąganych z sieci. Najlepsze
    w tym wszystkim jest to, że ponoć ktoś go przed wyjazdem ostrzegał, ale
    on to zignorował - bo niby jak to? Co ma rachunek do nawigacji, która
    przecież jest "za darmo"?

    Odkąd smartfony zrobiły się "trendy" co jakiś czas słyszę o delikwencie,
    który kupił sobie taki telefon, zrezygnował z pakietu, a potem dziwił
    się, że są jakieś dodatkowe opłaty. "Przecież ja do Internetu z tego
    telefonu nie wchodziłem". ;)

    Z ignorancji Amerykanów już się nie śmieję, odkąd w sieci pojawiła się
    seria "Matura to bzdura". ;)

    > Ale przeciez u nas tez tak jest. Jak kupujesz smartfona u operatora, to ci
    > doradzi dobra taryfe, z wliczona transmisja.
    > I po paru aferach predzej ograniczy transfer niz nabije dodatkowe koszty.

    Gorzej jeśli trafisz na wybitnie opornego delikwenta. Pracownik salonu
    zaproponuje mu pakiet internetowy, ale on "nie da sobie go wcisnąć",
    będzie głuchy na wszelkie argumenty i wyjdzie z salony zadowolony z
    siebie, bo zaoszczędził. ;)