  • Data: 2018-02-28 03:38:44
    Temat: Re: Słuchawki stereo + mikrofon, a ilość "pinów"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Feb 2018 19:26:12 +0100, JaNus napisał(a):
    > powinny mieć 4 styki:
    > L + R + Mic. + masa
    > - prawda? A w markecie obok są takie z 3 stykami, choć (podobno) mają
    > wszystko: stereo + mikrofon. Analogowe, bo w tej cenie to bym na cyfrowe
    > nie liczył ;-)
    >
    > Ktoś zna rozwiązanie tej zagadki? Bo mi coś wychodzi na to, że one są...
    > atrapą? Bo podłączyłem do smartfona, i nie było w nich słychać nic.
    > Czyli by wychodziło na to, że ktoś naciął market, acz przecież skórka
    > nie warta wyprawki, bo nawet i zrobienie atrapy kosztować swoje musi!

    Oj tam, chinczyk pomylil wtyczki czy kabelki, a potem zlom trzeba bylo
    tanio sprzedac.

    Zakladam, ze do 4 zliczyc potrafisz ... ale sa dwa standardy tych 4
    ... ringow. Masa ostatnia, lub masa przedostatnia.

    A ja mam inna ciekawostke. Zwykle sluchawki z 3 pinami.
    I wsadzone do jednego telefonu powoduja jego zawieszenie na pare
    sekund, a potem reset.
    Ki czort ? Wtyczka wyglada typowo.

    J.