  • Data: 2012-10-23 12:04:23
    Temat: Re: Słabszy i tańszy "odpowiednik" AD8221
    Od: Konop <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 18 zł za porządny wzmacniacz instrumentalny? Wydawało mi się, że to jest
    >
    > bardzo dobra cena za wzmacniacz różnicowy.

    Nie zaprzeczam. Cena jest dobra, ale chcę mieć możliwość wstawienia zamiennie czegoś
    tańszego, co może być dużo słabsze niż "porządny wzmacniacz instrumentalny". Coś
    pokroju AD623, który jest ponad 2x tańszy, ale niestety ma inny "pinout". Ale coś
    czuję, że nie znajdę niczego tańszego i gorszego, ale "pasującego". A szkoda... .

    Konop