  • Data: 2019-03-31 15:59:59
    Temat: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Zgadza się, a to zupełnie co innego.
    > Ja np. dostosowuję prędkość do warunków jazdy ZAWSZE, a do limitów
    > prędkości nie stosuję się prawie NIGDY.
    > Bo jedno ma sens, a drugie żadnego.

    Ja tam uważam ze limity predkosci maja sens bo oddaja pewna skale.
    Natomiast rozumiejac to ze sa uniwersalne dla wszystkich uzytkowników
    ruchu najczesciej jezdze po prostu troche szybciej niz limit. Ale np.
    wiecej niz +20 staram sie nie przekraczac.
    Jezdziłem kiedys szybciej i uwazam ze było to srednio mądre i
    odpowiedzialne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO