  • Data: 2019-03-31 21:10:05
    Temat: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-31 o 19:15, Cavallino pisze:
> [...]

    Czyli jak każdy normalny człowiek.
    Ja zawsze stosuję się bezwzględnie do PoRD, z wyjątkiem bezsensownych
    ograniczeń prędkości.
    Pewnej części ludzi wydaje się, że ograniczenia prędkości są konieczne.
    Nawet tutaj bywają głupki chcące karać za jazdę autostradą ponad 200
    km/godz, bredząc o straszliwie niebezpiecznej jeździe, jakby takie 100
    km/godz ponad limit mogło mieć wpływ na bezpieczeństwo jazdy.

    > W Polsce - zawsze można.
    > Nie widziałem nigdy jeszcze postawionego rozsądnie, a nie jeżdżę 40
    > letnim Kamazem, dla którego są stawiane standardowo ograniczenia.

    W Warszawie wyburzono budynek Spójni, bo jakieś debile przelatywały
    przez chodnik i potrafiły się rozbijać o mur. Kiedyś chciałem sprawdzić,
    jak to faktycznie wygląda i przejechałem się tamtędy jakieś 100 km/godz
    ponad dopuszczalną prędkość. I co?
    I nic! Nie widziałem żadnej trudności w jeździe.
    Tamtędy śmiało można jechać sporo szybciej, niż dopuszczona znakami
    prędkość 80 km/godz.
    Większość ograniczeń jest zupełnie bez sensu. A zagrożenie stwarzają
    praktycznie tylko matoły/melepety/kapeluszniki, takie co nie ogarniają
    samochodu i/lub sytuacji na drodze.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl