  • Data: 2019-03-31 22:40:29
    Temat: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-31 o 21:51, Shrek pisze:

    > Weż jednak uważaj na nisko latające kwantyfikatory. Ja sam mało co nie
    > zabiłem motocyklisty - jechałem gdzieś 110@80 lekki łuczek i podjazd na
    > wiadukt. Przede mną ktos jechał przepisowo, więc kierunek lusterko,
    > jeszcze raz lusterko i jak byłem w połowie lewego to zorientowałem się,
    > że coś jasno się zrobiło w kabinie. Nawet nie zdążyłem zareagować jak
    > mnie wyprzedził. Aż sprawdziłem licznik - miałem 110, koleś miał ponad
    > drugie tyle (czyli lekko ponad dwie paki, bo licznik trochę zawyża) -
    > Prędkość, czy nieustąpienie pierwszeństwa przy zmianie pasa?

    Ale że co?
    Jakiś wypadek był? To napisz normalnie.
    Mnie też zdarza się motocyklem dobrze ponad 200 jeździć. Każdy
    motocyklista wie, że po schowaniu się za szybą (leżąc na zbiorniku), nie
    odczuwa się takiej prędkości. Co nie upoważnia innych uczestników ruchu
    do zajeżdżania drogi.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl