  • Data: 2019-03-31 21:59:43
    Temat: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2019 o 19:15, Cavallino pisze:

    > W Polsce - zawsze można.
    > Nie widziałem nigdy jeszcze postawionego rozsądnie, a nie jeżdżę 40
    > letnim Kamazem, dla którego są stawiane standardowo ograniczenia.

    Tu masz rozsądne:

    https://www.google.com/maps/@52.223229,21.04323,3a,6
    0y,94.54h,83.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sM8bDn80sUFN-ZSF
    mX4S8HQ!2e0!7i16384!8i8192

    a tu dla odmiany:

    https://www.google.com/maps/@52.3022058,20.9427842,3
    a,75y,93.67h,81.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1seCfIpRAHLgE5
    8pecpe_5Cw!2e0!7i13312!8i6656

    Problem właśnie w tym, że nie wiadomo które są rozsądne w miejscu gdzie
    zagrożenia nie widać. IMHO w takich miejscach gdzie widać o co biega
    żadnych specjalnych znaków i ograniczeń być nie powinnno, żeby się
    właśnie nei dewaulowały. Zawsze mnie zastanawia znak "niebezpieczny
    zakręt" przed normalnymi zakrętami - znaczy jakby znaku nie było to by
    prosto pojechali?