eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSkaner negatywów zastosowanie amatorskie dwie klasy cenowe ... › Re: Skaner negatywów zastosowanie amatorskie dwie klasy cenowe ...
  • Data: 2011-01-31 23:52:01
    Temat: Re: Skaner negatywów zastosowanie amatorskie dwie klasy cenowe ...
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-01 00:12, Norbert wrote:
    > Właśnie do tego się skłaniałem, nie miałem tylko pewności.

    Do amatorskiego skanowania wystarczy spokojnie.

    > Zdaje sobie z tego sprawe.
    > Powiedzmy , że dla mnie szybko oznacza jak jeden film będę w stanie
    > zeskanować do komputera w 30-60 minut.
    > Całą obróbkę zostawię sobie na wilniejszy czas. Ważne by foto trafiły na
    > dysk.

    Każdy tak liczy na początku, ale jak potem ma skanować byle jak to lepiej
    poświęcić chwilę. 10-15 minut na przygotowanie, potem włożenie paska, i
    chwilkę skanowania, jak ustawienia nie do końca takie to znów. No i tak
    schodzi godzina na ten film. Niestety dlatego to takie drogie bo klienci
    wymagający, a porządnie trwa.

    > Ne orientujesz się może czy w oprogramowaniu tego epsona jest pewien myk?
    > Chodzi mi mianowicie o to by po włożeniu paska kliszy z 6 klatkami
    > oznaczyć je wszystkie i na raz zeskanowac by każdy trafił do osobnego
    > pliku? Wiem że jakieś skanery mają takie opcje , nie wiem tylko jakie...

    Nie wiem co dają fabrycznie do tego skanera, ale silverfast z pewnością
    obsługuje takie skanowanie:
    http://www.silverfast.com/product/Epson/739/en.html
    Jedyny szkopuł, że koszt tego programu to mniej więcej cena tego skanera.
    Ale warto bo to świetny program.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564