eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSkaner negatywów zastosowanie amatorskie dwie klasy cenowe ... › Re: Skaner negatywów zastosowanie amatorskie dwie klasy cenowe ...
  • Data: 2011-01-31 23:41:46
    Temat: Re: Skaner negatywów zastosowanie amatorskie dwie klasy cenowe ...
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-31 23:57, "Paweł W." wrote:
    > Ten drugi to pewnie jakaś chińszczyzna, która posługuje się znaną w
    > fotografii marką. Nie sądzę, aby efekt z tańszego egzemplarza był znacząco
    > gorszy od tego droższego. Obawiam się też, że nikt z tu piszących nie
    > widział efektów skanowania tymi skanerami. Ich wielką zaletą jest duża
    > szybkość pracy - zdjęcie "cyk" i następna klatka.

    Mam taki skaner, ale kosztował mnie wiele mniej niż cena tu wystawiona.
    Sądziłem, że nada się na szybkie skanowanie zanim znajdę czas na
    skanowanie w wielkim skanerze noritsu. Niestety jednak efekt jest mizerny
    i często zdjęcia zeskanować nie da się nawet na potrzeby www. Dlatego
    skaner leży i pewnie poleci na allegro od złotówki.

    > Już ci radziłem - rozejrzyj się w okolicy, czy nikt nie będzie ci w stanie
    > pożyczyć jakiegoś skanera do filmów choćby na próbę. U mnie stoi już od
    > roku nieużywany Plustek Opticfilm, więc na miesiąc bez problemu mógłbym
    > wypożyczyć.

    Z pożyczaniem sprzętu trzeba czasem uważać, bo niestety to sprzęt który
    się zużywa, a jakoś do kliszy niewiele już dzisiaj się produkuje.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564