eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSkaner negatywów zastosowanie amatorskie dwie klasy cenowe ... › Re: Skaner negatywów zastosowanie amatorskie dwie klasy cenowe ...
  • Data: 2011-02-01 21:10:16
    Temat: Re: Skaner negatywów zastosowanie amatorskie dwie klasy cenowe ...
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JA pisze:

    > Ale żaden z wymienionych przez Ciebie skanerów nie jest profesjonalny.
    > Na profesjonalnym skanerze CAŁY film z ICE to max półtorej godziny.

    Autor rozważał skanery w cenach poniżej 400 zł - nie sądzę,
    żeby udało się znaleźć skaner profesjonalny w tej cenie...
    Czym objawia się "profesjonalność" skanera? Skanowałem kiedyś
    takim: Minolta Dimage Scan Elite 5400 - i tutaj czasy były
    rzędu kilkunastu minut na klatkę. A do zeskanowania miałem
    10 filmów po 36 zdjęć. Trochę mnie ta powolność zniechęciła
    do skanowania starszych, pamiątkowych slajdów.

    P.