eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSkaner negatywów zastosowanie amatorskie dwie klasy cenowe ... › Re: Skaner negatywów zastosowanie amatorskie dwie klasy cenowe ...
  • Data: 2011-02-01 21:59:46
    Temat: Re: Skaner negatywów zastosowanie amatorskie dwie klasy cenowe ...
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-01 22:10:16 +0100, Piotrne <p...@p...onet.pl> said:

    > Autor rozważał skanery w cenach poniżej 400 zł - nie sądzę,
    Zgadza się. Ale pisałeś o jakimś Canonie profesjonalnym. A takie
    stwierdzenie może prowadzić do błędnego wniosku, że nie warto kupować
    profesjonalnego sprzętu, skoro skanuje tak samo wolno jak amatorski.
    > żeby udało się znaleźć skaner profesjonalny w tej cenie...
    Nikon LS-2000 jest to skaner profesjonalny, co prawda nie pozwala
    skanować całych filmów, ale czas skanowania z ICE 6 klatek, to jakieś
    15-20 min.
    > Czym objawia się "profesjonalność" skanera? Skanowałem kiedyś
    > takim: Minolta Dimage Scan Elite 5400 - i tutaj czasy były
    > rzędu kilkunastu minut na klatkę. A do zeskanowania miałem
    > 10 filmów po 36 zdjęć. Trochę mnie ta powolność zniechęciła
    > do skanowania starszych, pamiątkowych slajdów.
    Akurat ta Minolta to dobry skaner, ale zanim ona zabierze się do
    skanowania, to nikon ma skan na dysku.
    ;-)
    Poza tym coś mi nie pasuje, bo mam ten skaner i jako żywo trzeba się
    starać, żeby uzyskać czas kilkanaście min na klatkę.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam