  • Data: 2010-07-11 16:57:56
    Temat: Re: Silnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usunąć ?
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty chyba nie widziałeś nigdy w życiu cewki zapłonowej...
    > Inaczej wiedziałbyś że jest hermetycznie zalana żywicą
    > i nic jej nie robi żadna myjka ciśnieniowa...

    Racja, błąd - to była kopułka aparatu zapłonowego. :)
    Niestety w tym wypadku do wymiany + jeszcze parę dziwnych
    rzeczy które działy się z silnikiem na skutek wlania wody do
    czujników położenia wału itp.

    Masz rację pisząc że teoretycznie wszystko co pod maską
    powinno być wodoodporne, ale pamiętaj że to jest liczone
    na normalne ciśnienie wody, a nie kilka atmosfer
    lecących z Karchera. Jak sobie dokładnie przepłuczesz uszczelki
    w drzwiach to też możesz szmatką wycierać wilgoć od środka.

    Szkoda auta. A co do detergentu - ja tego nie spłukiwałem.
    Nic się nie działo.

    Pzdr
    Paweł