  • Data: 2010-07-11 17:35:29
    Temat: Re: Silnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usunąć ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "pavellz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i1cm5o$j7u$1@news.onet.pl...

    > Racja, błąd - to była kopułka aparatu zapłonowego. :)

    Dziś już nie ma samochodów z takimi rzeczami, no chyba
    że ktoś ma poloneza... ;-)

    > Niestety w tym wypadku do wymiany + jeszcze parę dziwnych
    > rzeczy które działy się z silnikiem na skutek wlania wody do
    > czujników położenia wału itp..

    Co to za auto było?

    > Masz rację pisząc że teoretycznie wszystko co pod maską
    > powinno być wodoodporne, ale pamiętaj że to jest liczone
    > na normalne ciśnienie wody, a nie kilka atmosfer
    > lecących z Karchera.

    Kilka atmosfer to tam jest w rurze dolotowej... Ale odkąd
    się woda wydostanie z dyszy to już ciśnienia nie ma, jest
    tylko prędkość wody... Jeśli jedziesz po silniku z pewnej
    odległości, bez wtykania samej dyszy do czujników, pod
    pokrywy czy do studzienek gdzie wkręcone są świece to
    nic Ci nie grozi...

    > Jak sobie dokładnie przepłuczesz uszczelki
    > w drzwiach to też możesz szmatką wycierać wilgoć od środka.

    Zmieniasz temat - mówimy o komorze silnika...

    > Szkoda auta. A co do detergentu - ja tego nie spłukiwałem.
    > Nic się nie działo.

    Popytaj w komisach aut używanych - praktycznie wszystkie
    nowsze samochody są myte pod maską aby wyglądały jak nowe.
    Nie ma co przesadzać - silnikowi nic się od mycia nie stanie.