  • Data: 2010-07-11 19:08:26
    Temat: Re: Silnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usunąć ?
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziś już nie ma samochodów z takimi rzeczami, no chyba
    > że ktoś ma poloneza... ;-)

    Są, Łada Niva do 2008 czy 2009 miała zdaje się jeszcze klasyczny
    zapłon. Czepiasz się szczegółów. :)

    > Zmieniasz temat - mówimy o komorze silnika...

    Nie, to tylko przykład. Uszczelki drzwiowe też są szczelne na normalne
    warunki, tzn. deszcz, ale nie myjkę. Podobnie masz pod maską.

    > Popytaj w komisach aut używanych - praktycznie wszystkie
    > nowsze samochody są myte pod maską aby wyglądały jak nowe.
    > Nie ma co przesadzać - silnikowi nic się od mycia nie stanie.
    Od kiedy wybierając samochód facet w komisie proponował mi jazdę próbną
    autem, które w silniku nie miało ani grama oleju nie spodziewałbym
    się usłyszeć nic innego jak to, że wszystkie auta w komisach są w 100%
    sprawne i w idealnym stanie. :)

    Pzdr
    Paweł