  • Data: 2010-07-12 00:16:29
    Temat: Re: Silnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usunąć ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "pavellz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i1dd55$fj2$1@news.onet.pl...
    > Nie mam łady, tylko podważam Twój argument że kopułki zapłonowe
    > są aż takim fenomenem (tzn. technicznie napewno to już zabytek, ale wciąż
    > się trochę tego buja po naszych drogach). Poza tym czemu mam sobie
    > cokolwiek
    > zasłaniać skoro w tym wypadku - korzystałem z "profesjonalnej" usługi? :)

    Jak ktoś ma kopułkę i się boi ją zalać to niech sobie ją zasłoni folią.

    > Nieważne. :) Pytanie tylko czy z większej odległości faktycznie domyjesz
    > blok silnika uświniony wszelkimi płynami fizjologicznymi.

    Blokowi silnika nie szkodzi myjka z bliska... A jak zjedziesz z bloku
    silnika to się odsuniesz jadąc po plastikach, wtyczkach, alternatorze
    aby właśnie umyć te rzeczy tylko rozproszonym strumieniem....
    Zresztą ciepłe mydło jakie pod ciśnieniem włączysz najpierw umyje
    większość "płynów ustrojowych" bo do tego to mydło jest skomponowane.
    Z resztę sobie spłuczesz wodą. Nie myjemy silnika aby był tak czysty
    że można z niego jeść - myjemy tylko aby był mniej usyfiony i aby
    przyjemniej było potem robić mu okresową obsługę bez potrzeby
    uświnienia się po same uszy...

    > Podważam wiarygodność autokomisu jako potencjalnego źródła jakiejkolwiek
    > informacji o stanie auta. :)

    Nie zalecałem aby pytać w komisie o informacje tylko aby zaglądnąć
    tym autom pod maskę.

    > Ponadto auta w komisie mają po prostu wyglądać jak nówki, a co z nimi
    > będzie się działo po paru latach (np. w wyniku
    > zaśniedziałych styków) to tylko łut szczęścia przyszłego właściciela,
    > a nie powód do zmartwień handlarza.

    Jak się boisz zaśniedziałych styków (nie wiedzieć czemu) to nie myj auta.
    U mnie wszystkie wtyczki w komorze silnika są zabezpieczone przed
    dostawaniem się wody w rejon styków.

    > Jasne, że delikatne opryskanie z dużej odległości nie załatwi Ci od razu
    > samochodu,
    > ale po co się w to bawić jak za góra kilkanaście złotych można kupić
    > odpowiedni specyfik, który napewno nie zrobi większego kuku?

    Bo ten specyfik nie umyje auta - tylko się i auto upaprasz...
    Najlepsze efekty uzyskasz tylko myjką z mydłem i potem spłukaniem syfu.
    Jak nie wierzysz to kup sobie taką puszkę i sam spróbuj...
    Ja nie byłem zadowolny.