eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Fri, 10 Dec 2010 20:52:44 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <op.vnij56qka6rut4@balthazar>
    References: <idqfu4$c2c$1@inews.gazeta.pl> <idrru5$mt2$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vnhkwdgda6rut4@koder>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <op.vnhpw6eta6rut4@koder> <idss46$lpp$1@inews.gazeta.pl>
    <4d01f96b$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
    <idsve0$4nt$1@inews.gazeta.pl>
    <4d02290f$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    <idtasa$gov$1@inews.gazeta.pl> <op.vnh4yho5a6rut4@koder>
    <idtev6$15g$1@inews.gazeta.pl> <op.vnibkapda6rut4@balthazar>
    <idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl> <op.vnigzprwa6rut4@balthazar>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-142-216-87.via.zamek.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1292010763 25009 83.142.216.87 (10 Dec 2010 19:52:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2010 19:52:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/10.63 (Win32)
    X-Antivirus: avast! (VPS 101210-0, 2010-12-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333801
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 10-12-2010 o 20:26:05 Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> napisał(a):

    >> 2) Zbytnie przyśpieszenie/hamowanie kół napędzanych. Tutaj:
    >> 2a) W FWD: w poślizgu maszkoła skrętne+napędzane. Jedziesz więc w pole
    >> bez najmniejszej możliwości kontroli.
    >> 2b) W RWD: w poślizgu masz koła napędowe, skrętne mają przyczepność.
    >> Tzw "dupa" jedzie więc gdzie chce, ale masz cały czas kontrolę nad
    >> ogólnym kierunkiem ruchu auta.
    >
    > W FWD odpuszczasz gaz i zaczyna skręcać. Jak bardziej przesadzisz to na
    > chwilę odkręcasz kierownicę.

    W RWD skręca cały czas, tył się tylko ustawia coraz bardziej w kierunku
    skrętu. Odpuszczasz gaz i przestaje się obracać. Osobiście wolę, jeśli
    auto jednak przez cały czas jedzie tam gdzie ja chcę, nie odwrotnie.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: