eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-10 21:34:35
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10-12-2010 o 21:29:13 Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> napisał(a):

    > On 2010-12-10, Mariusz Chwalba <m...@c...net> wrote:
    >
    >>> W FWD odpuszczasz gaz i zaczyna skręcać. Jak bardziej przesadzisz to na
    >>> chwilę odkręcasz kierownicę.
    >>
    >> W RWD skręca cały czas, tył się tylko ustawia coraz bardziej w kierunku
    >> skrętu. Odpuszczasz gaz i przestaje się obracać. Osobiście wolę, jeśli
    >> auto jednak przez cały czas jedzie tam gdzie ja chcę, nie odwrotnie.
    >
    > Jak masz nieplanowany uślizg jednej osi (wszystko jedno której) to już
    > nie jedzie tak jak chcesz.

    To precyzyjniej: po złapaniu przyczepności przez oś, która miała uślizg,
    auto jedzie tam gdzie skierowałem, a nie dopiero wymaga skierowania w
    odpowiednią stronę.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: