eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-10 20:52:44
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10-12-2010 o 20:26:05 Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> napisał(a):

    >> 2) Zbytnie przyśpieszenie/hamowanie kół napędzanych. Tutaj:
    >> 2a) W FWD: w poślizgu maszkoła skrętne+napędzane. Jedziesz więc w pole
    >> bez najmniejszej możliwości kontroli.
    >> 2b) W RWD: w poślizgu masz koła napędowe, skrętne mają przyczepność.
    >> Tzw "dupa" jedzie więc gdzie chce, ale masz cały czas kontrolę nad
    >> ogólnym kierunkiem ruchu auta.
    >
    > W FWD odpuszczasz gaz i zaczyna skręcać. Jak bardziej przesadzisz to na
    > chwilę odkręcasz kierownicę.

    W RWD skręca cały czas, tył się tylko ustawia coraz bardziej w kierunku
    skrętu. Odpuszczasz gaz i przestaje się obracać. Osobiście wolę, jeśli
    auto jednak przez cały czas jedzie tam gdzie ja chcę, nie odwrotnie.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: