eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-10 21:36:24
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 09 Dec 2010 23:46:38 +0100, J.F. wrote:

    > On Thu, 09 Dec 2010 19:34:13 +0100, DoQ wrote:
    >>To mniej wiecej tak wygląda. Co wątek pojawiają się specjaliści od RWD
    >>ze swoją straszliwą tajemnicą okiełznania, ale jeszcze żaden nie napisał
    >>konkretnie, co zrobić jak utknę jakąś E39 530d z automatem. Mam coś
    >>wcisnąć, przekręcić, pomasować hamulec czy co?
    >
    > Masz wykrecic ten automat, przykrecic skrzynie dla prawdziwych
    > kierowcow i normalnie wyjechac :-)

    No i do tego przełożyć silnik na oś napędową aby ją dociążyć, a poza tym
    odwrócić auto, bo łatwiej z zaspy wyciągnąć lekki tył (ew. przód z dziurą
    po silniku) niż wypychać ciężki przód.

    I tak oto, jak już zrobisz ze swojego idealnego BMW typowe FWD i wyjedziesz
    z tej cholernej zaspy...

    :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: