  • Data: 2010-02-16 00:01:37
    Temat: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: złoty <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    elated

    > A ja ten, od 3 minuty mniej więcej tym, którzy wierzą w przewage tylnego
    > nad przednim
    > http://www.youtube.com/watch?v=kfXrkGMAKss

    ...na szybko przegladam ten jakze rozbudowany watek i ...podziwiam Cie
    (i innych w tym watku). Gadacie z gosciem, ktory cala swoja wiedze nt
    jazdy czerpie z PS2/3 i tego co wyczyta w internecie. Aha..i brat czasem
    dawal mu sie przejechac golfem III w stanie agonalnym z '92r. od czasu
    do czasu... dliugo tak jeszcze bedzie sie dawac wciagac w ta kretynska
    dyspute? To oczywiscie wasza sprawa ale.. nie czujecie, ze gosc was po
    prostu robi w bambuko? Cokolwiek napiszecie..i tak nie ma najmniejszego
    sensu..

    pzdr
    A.