  • 1. Data: 2010-02-11 20:35:12
    Temat: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Coś cienko wam teraz idzie z tymi przednimi napędzikami...
    Jak nie możecie jechać, ustawiajcie się na prawym pasie i nie taranujcie
    innym drogi... Bo naprawdę nie chce mi się jechać 30 km/h na
    trzypasmowej Grunwaldzkiej w Gdańsku.

  • 2. Data: 2010-02-11 20:47:23
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 20:35:12 +0100, Filip KK wrote:
> [...]
    >Jak nie możecie jechać, ustawiajcie się na prawym pasie i nie taranujcie
    >innym drogi... Bo naprawdę nie chce mi się jechać 30 km/h na

    Koledzy, przepuscie go.
    A potem przywalcie w drzwi, jak stanie bokiem :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-02-11 20:52:32
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 20:35:12 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Jak nie możecie jechać, ustawiajcie się na prawym pasie i nie taranujcie

    Do mnie to alibi?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2010-02-11 20:52:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Filip KK pisze:

    > Raczy sobie Pan żartować? ;)

    Pan z Kamaza nie żartuje. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-02-11 20:53:52
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-02-11 20:35, Filip KK pisze:
> [...]
    > Jak nie możecie jechać, ustawiajcie się na prawym pasie i nie taranujcie
    > innym drogi... Bo naprawdę nie chce mi się jechać 30 km/h na

    Szybkich powoli niosą - szczególnie jak staranują drzewo lub TIR-a.

    Wiem: do szkoły było pod górkę i te kamyczki się główką pchało.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 6. Data: 2010-02-11 20:56:44
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

  • 7. Data: 2010-02-11 21:00:29
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-11 20:53, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Szybkich powoli niosą - szczególnie jak staranują drzewo lub TIR-a.
    >
    > Wiem: do szkoły było pod górkę i te kamyczki się główką pchało.

    Przykro mi, że do szkoły miałeś pod górkę.. :)

    Naprawdę nikt nie zrozumiał co oznacza słowo taranować? ;D Bo jeżdżeniem
    tego się nie da nazwać. 30 km/h i walka ze śniegiem, jakby było go co
    najmniej pół metra.. Szkoda, że na lewym pasie.. Bo cały czas do tego
    dążę...

  • 8. Data: 2010-02-11 21:02:36
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Pan z Kamaza nie żartuje. :P

    Pan z Kamaza nie ma napędu na przód. :P

  • 9. Data: 2010-02-11 21:04:03
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Koledzy, przepuscie go.
    > A potem przywalcie w drzwi, jak stanie bokiem :-)

    Pierniczę dla tej chwili radości nie będę się wracał :D
    A co do tarasowania - to nie jest to kwestia przedniego, tylnego czy tez 4x4
    tylko kwestia umiejętności, wyczucia, dobrych opon i odwagi.

  • 10. Data: 2010-02-11 21:06:08
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 21:00:29 +0100, Filip KK na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Naprawdę nikt nie zrozumiał co oznacza słowo taranować?

    Znaczy, my wiemy co oznacza - najwyraźniej jednak Ty nie :)

    "Czasem trzeba zamilknąć, żeby zostać wysłuchanym. Stanisław Jerzy Lec
    (1909 - 1966)"