-
Data: 2009-09-08 20:41:31
Temat: Re: Serwis Lenovo
Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Gwarancje Next Business Day Onsite z reguly sa bardzo komfortowe, ale tez
> sporo kosztuja (nawet 20-25% ceny sprzetu). Z gwarancjami D2D juz bywa
> roznie, a kwestia wymaganych dokumentow to raczej kwestia organizacji
> serwisu (firmy takie jak Dell, HP, Toshiba maja centralne bazy i pomimo,
> ze czesto outsourcuja serwis, przeplyw informacji jest sprawny).
co do D2D to spotkalem sie z przypadkiem kiedy naprawa trwala 2 tyg(czas od
wyslania sprzetu do powrotu do klienta) a przedluzyli gwarancje o 2
dni(teoretycznie rzeczywisty czas naprawy :) chodzilo chyba o Gainwarda
pozniej IIYAMA miala juz lepsza D2D po calej seri "udanych" monitorow gdzie
sie wysylalo niektore sztuki po 3 razy :D i przywozil kurier monitora,
przepakowywalo sie zepsuty i po temacie.
co do gwarancji HP, to drukarki serwisowane lokalnie po serwisach i
generalnie bez problemu, ale bywaly tez wysylki do ich centrum seriwsowego i
raz przegieli jak zgubili wyslany sprzet :D
2 mies sprawa sie ciagnela jesli mnie pamiec nie myli, pozniej mowili ze
moge napisac reklamacje i zadac rekompensaty ale jakos nic mi do glowy nie
przychodzilo wiec odpuscilem :)
> Osobiscie mialem do czynienia z serwisami DELLa, HP czy 3Com (nota bene
> wszystkie realizowane przez firme CSS, czyli de facto mialem do czynienia
> z 1 firma :) ). Bardzo duzo dobrych doswiadczen.
no ja z CSS raczej same zle, od kosmicznych wymagan z papierologa(na
przykladzie omawiamych notebookow IBM/Lenovo(inny serwis nie wymagal tylu
papierow:)
az po pewne przegiecie gdzie jako ze RAM Serwis nie mial autoryzacji do
wszystkich napraw to wspolpracowal z CSS i kiedys wciagnelo notebooka na 2
mies w CSS.... teoretycznie czekali na czesci ale co oni robili to nie wiem,
pozniej odeslali sprzet z protokolem i informacja ze naprawa trwala 3 dni
!!!!
po tym zadzwonilem do Lenovo polska i sie dowiedzialem ze CSS jest na
okresie probnym bo wielu klientow sie skarzylo na niska jakosc obslugi i ze
nie wiedza czy nie zrezygnuja z nich jako partnera serwisowego.
jak to sie skonczylo to nie wiem, bo zmienilem firme w ktorej pracowalem i
teraz sie tym nie zajmuje :)
> Tylko HP wymagal faktury i gwarancji (glownie serwisowane drukarki),
> pomimo, ze na pewno ma centralna baze danych.
a ja faktur nie wozilem, tylko czyste karty gwarancyjne i wypelnialem na
miejscu wg dancyh z bazy(podobnie robilem z Lenovo). w duzej firmie fkatury
czasem ciezko znalesc a czystych kart gwarancyjnych sa cale pudla ;)
to latwiej wypelnic na miejscu :)
--
pzdr
piotrek
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.09 20:55 Michal AKA Miki
- 11.09.09 15:04 tg
- 29.09.09 20:56 freewolny
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- Tani laptop z Carrefoura
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- Urządzenie 2 w 1 - discman i zewnętrzny napęd CD/DVD
- Responsywność
- Ciekawostka
- jak ściemnić laptop
- Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Miernik szybkości netu
- Wymiana SIM Aero2
- Restart PC-ta
- Sila sygnalu routera
- Wiewiórki, szczury i myszy...
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=