  • Data: 2009-09-08 13:42:02
    Temat: Re: Serwis Lenovo
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek pisze:
    > wiesz co nie siedze juz za bardzo w temacie ale nie pamietam gwarancji 24
    > mies, byly 12 i rozszerzone do 36 mies dla firm.
    > obie gwarancje w przypadku brakudokumentow byly liczone od daty produkcji z
    > czego czesto korzystalem bo mielismy pudlo czystych gwarancji a dowody
    > zakupu gdzies w ksiegowosci wiec nei chcialo nam sie tego szukac.
    > bralismy samego notebooka i po temacie(roznica miedzy zakupem a data
    > produkcji najczesniej nie wynosila wiecej niz 1 mies wiec przy 3 latach
    > roznica byla marginalna zeby sie oplacalo szukac papierow)
    No niestety. Dzwoniłem dziś jeszcze raz do Lenovo i do realizacji
    gwarancji potrzebne są dwa dokumenty, czyli dowód zakupu i gwarancja
    (jest to podobno napisane w jakimś pliczku na ich stronie). Bez tego nie
    kiwną palcem.

    > jest to dziwne, jeszcze jedno pytanie.
    > bo Lenovo jako tako ma wielu podwykonawcow ktorzy serwisuja ich sprzet.
    > do jakiego serwisu starasz sie oddac notebooka?
    Próbowałem w dwóch warszawskich i efekt ten sam. Zresztą skoro infolinia
    Lenovo twierdzi to samo, to znaczy chyba, że takie mają wymagania i
    można im skoczyć :-)

    Maciek