-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "Piotrek" <...@...ru>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Serwis Lenovo
Date: Mon, 7 Sep 2009 18:07:57 +0200
Organization: http://news.icm.edu.pl/
Lines: 26
Message-ID: <h83atl$afh$1@achot.icm.edu.pl>
References: <h82m84$d7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089074212208.chello.pl
X-Trace: achot.icm.edu.pl 1252339445 10737 89.74.212.208 (7 Sep 2009 16:04:05 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Sep 2009 16:04:05 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1158543
[ ukryj nagłówki ]> Rozumiałbym obiekcje serwisu, gdyby te magiczne 2 lata upłynęły od daty
> produkcji laptopa, ale nie upłynęły, a mało realne jest, żeby został
> sprzedany przed wyprodukowaniem :->
standardowo gwarancji masz 12 mies od daty zakupu, jesli zgubiles dowod
zakupu i karte gwarancyjna to serwis przyjmie ci sprzet do naprawy ale
bedzie liczylo sie wtedy 12 mies od daty produkcji poniewaz nie masz daty
zakupu.
natomiast jesli kupiles sprzet za granica z 2 letnia gwarancja a pozniej
zgubiles do niego papiery to nie oczekuj ze nagle serwis w polsce ci go
przymie ot tak sobie.
sam widzisz ze jak bys mial 2 dokumenty to by problemow nie bylo, a ze nie
masz to coz. twoja wina a nie serwisu
ja z serwisem IBM/Lenovo problemow nie mialem, nigdy to nie bylo d2d(jak
niektorzy opisuja Della ktory ma troche inna gwarancje) ale przestrzegajac
zasad czyli mamy papiery lub liczymy od daty produkcji oddawalem wiele
notebookow i nigdy nie bylo problemu
--
pzdr
piotrek
Następne wpisy z tego wątku
- 07.09.09 18:02 Maciek
- 07.09.09 18:43 Piotrek
- 08.09.09 07:07 Marcin
- 08.09.09 07:20 PeJot
- 08.09.09 07:48 Wiktor S.
- 08.09.09 13:05 freewolny
- 08.09.09 13:42 Maciek
- 08.09.09 13:43 Maciek
- 08.09.09 16:00 toolpusher
- 08.09.09 16:13 Czeresniak
- 08.09.09 16:14 Maciek
- 08.09.09 18:33 Piotrek
- 08.09.09 18:39 Piotrek
- 08.09.09 20:10 Michal AKA Miki
- 08.09.09 20:41 Piotrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=