-
Data: 2009-09-08 20:10:11
Temat: Re: Serwis Lenovo
Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
news:h83ah0$1ku$1@news.onet.pl...
>>> No daj spokój, to przecież
>>> podstawa do uznania gwarancji gdziekolwiek. Wtopiłeś i tyle.
>> No nie żartuj. Każdy szmelc ma numer seryjny przechowywany w bazie
>> producenta, z której korzysta serwis. Z tym numerem związany jest
>> zapewne tak prozaiczny parametr jak data produkcji (wybita notabene na
>> pudełku). Jeśli udziela się na sprzęt 2 letniej gwarancji, to
>> nieprzyjęcie komputera do serwisu z powodu braku dwóch świstków
>> papieru jest zwykłym robieniem sobie jaj z klienta, zwłaszcza, że te
>> 2 lata od daty produkcji nie upłynęły.
>
> No więc serwis na tej podstawie może ci przymknąć oko i przyjąć usterkę.
> Ale nie chciał.
>
To nie ma nic wspolnego z przymykaniem oka... to kwestia procedur, ktore w
niektorych firmach sa lepsze (bardziej komfortowe dla klienta), a niektore
gorsze... no i oczywiscie rodzaju gwarancji, jaki wykupujesz...
Gwarancje Next Business Day Onsite z reguly sa bardzo komfortowe, ale tez
sporo kosztuja (nawet 20-25% ceny sprzetu). Z gwarancjami D2D juz bywa
roznie, a kwestia wymaganych dokumentow to raczej kwestia organizacji
serwisu (firmy takie jak Dell, HP, Toshiba maja centralne bazy i pomimo, ze
czesto outsourcuja serwis, przeplyw informacji jest sprawny).
Osobiscie mialem do czynienia z serwisami DELLa, HP czy 3Com (nota bene
wszystkie realizowane przez firme CSS, czyli de facto mialem do czynienia z
1 firma :) ). Bardzo duzo dobrych doswiadczen.
Rowniez z serwisem Toshiby (AC Serwis z Bielska) - ale to bylo w
zamierzchlych czasach, wiec sie nie liczy.
Tylko HP wymagal faktury i gwarancji (glownie serwisowane drukarki), pomimo,
ze na pewno ma centralna baze danych.
Dosc dawno temu mialem tez do czynienia z firma Orika (serwis Asusa w
dawnych czasach, nie wiem, jak teraz) i ocenialem go bardzo nisko -
przeciaganie serwisow i jakies kosmiczne
Pozdrawiam
Michal
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.09 20:41 Piotrek
- 09.09.09 20:55 Michal AKA Miki
- 11.09.09 15:04 tg
- 29.09.09 20:56 freewolny
Najnowsze wątki z tej grupy
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=