eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis LenovoRe: Serwis Lenovo
  • Data: 2009-09-08 16:13:35
    Temat: Re: Serwis Lenovo
    Od: Czeresniak <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciek pisze:
    > Próbowałem w dwóch warszawskich i efekt ten sam. Zresztą skoro infolinia
    > Lenovo twierdzi to samo, to znaczy chyba, że takie mają wymagania i
    > można im skoczyć :-)

    Ja posiadam Lenovo T61 i niestety z serwisowaniem były same problemy
    choć mam gwarancję rozszerzoną, tzn. Oni nazywają ją NBD. Pomimo takiej
    gwarancji na wymianę matrycy (badpiksele) oraz wymianę dysku
    (badsektory)czekałem po cztery tygodnie.
    W dodatku podczas awarii dysku padł system i mając doświadczenie z Ich
    NBD kupiłem nowy dysk. Niestety nie miałem płyty instalacyjnej z Vistą
    więc wpadłem na taki pomysł, że zadzwonię do MS z prośbą o wydanie
    alternatywnego nośnika i zainstaluję Vistę 64bit. Z MS zostałem odesłany
    do Lenovo ponieważ z tego co zrozumiałem to na co mam licencję to nie
    jest MS Windows Vista tylko Lenovo Windows Vista. Podczas rozmowy z
    serwisem Lenovo, tam mnie skierowano z działu helpdesku, uzyskałem
    informację, że muszę za płytę zapłacić 160zł (nawet za wersję 32bit
    czyli tą którą miałem zainstalowaną). Nie pomogły tłumaczenia o awarii.

    Co do serwisu, w tym samym punkcie, DELLa i F-S to jestem zadowolony.
    DELL ma rzeczywiście gwarancję NBD, a w F-S wymieniali płytę główną i
    dysk w ciągu tygodnia. W obydwu przypadkach nie były potrzebne żadne
    dokumenty.

    Coż widocznie taka już polityka Lenovo.

    Pozdrawiam
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: