  • Data: 2014-06-22 12:00:55
    Temat: Re: Samyang - co sądzicie o obiektywach?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-22 08:13, XX YY pisze:

    > wielu zaleznosci nie znasz , nie rozumiesz. Obserwujesz jakies
    > zjawiska i starasz sie sam je jakos logicznie powiazac , ale bez
    > wiedzy wychodza z tego oderwane od rzeczywistosci dywagacje.

    Zauważ, że Ty sam tej wiedzy nie posiadasz lub bardzo starannie ją
    ukrywasz. Nie potrafisz lub nie chcesz przekazać skąd efekt jaki
    zaprezentowałem. Potem się dziwisz, że ludzie się boczą na Ciebie.

    Sadzisz farmazony o wielkości monitorka w aparacie jakby miał on z
    czymkolwiek związek. Mówisz o nieostrości rzędu 2-3 pikseli a to
    dowodzi, że w ogóle nie widziałeś mojej próbki, gdzie rozmycie na oko
    sięga 20 pikseli. Masz w dupie zapoznanie się z treścią pytania a
    udzielasz odpowiedzi. Marnujesz swój i mój czas. Sorki, ale zasłużyłeś
    na KF.

    Marek