    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Date: Tue, 8 May 2012 13:38:58 +0200

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >Ale co mają przyzwyczajenia i tradycje z inteligencją wspólnego?
    >Takie oceny inteligencji na odległość trącą dla mnie trochę
    >kompleksami niedowartościowania samego oceniającego...

    No wiesz, ja tez mialem Rubina z pokretlem na 12 kanalow, ale bardzo
    szybko nawet ten socjalistyczny przemysl doszedl do wniosku ze trzeba
    to inaczej rozwiazac.
    I wszedzie jakies skrocone wybieranie powstalo, tylko jak widac w USA
    nie :-)

    >I znów nie jest to dobry wyznacznik bo nie za takie kwoty ludzie
    >tracili życie... Czasem można krzywo popatrzeć i stracić życie!

    Tylko ze to bylo za krzywe spojrzenie, albo przestepca nie wiedzial
    ile trafi.
    A tu celem rabanku byl wyraznie iPod.

    et.com/electronics/0-6342420-1304-7654493.html

    >I znowu oceniasz ze swojej, polskiej perspektywy centusia co to dwa
    >lata
    >wybiera komputer zanim kupi, bo to procesory wchodzą nowe, bo to

    Ale widzisz - nawet nie, bo chce miec male, zgrabne i oszczedne
    urzadzenie, no i zeby jeszcze sensowna ilosc muzyczki mialo.
    A jesli takiego nie robia to czekam.

    >dyski tanieją, bo to dostanę nowy system itp... Nie wszyscy tak
    >podchodzą
    >do zagadnienia kupowania gadżetów. To jest często impuls: podoba mi
    >się,
    >chce mieć, nie ma problemu że mnie nie stać -> kupuję.

    Owszem, i to tam nawet gdzies sie przebija ze Compaq na pierwsze takie
    aukcje zrobil i sprzedal po 1000$. Chetni byli.

    Ale mniej wiecej o to mi chodzi - ktos chetny na gadzet mogl go sobie
    kupic wczesniej. mogl z HDD, mogl sobie Discmana z MP3, kupic.
    iPod wcale taka rewelacja nie byl. A jednak od razu znalazly sie
    miliony nabywcow. Kosciol :-)

    No i pamietaj ze to nie gadzet dla kazdego, musiales miec makowke na
    biurku.

    >Mam w samochodzie i szczerze powiedziawszy tylko tam słucham.
    >Nie wpadłoby mi do głowy słuchać go z mp3 czy telefonu...
    >Poza tym - pisalismy o tym, ze radyjko FM mozna dokupic do iPhone
    >jako podlaczana funkcja zewnetrzna.

    Ale my tu o ipodzie. Sprzet do grania bez radyjka ?
    Choc w sumie - walkmany i discmany nie mialy.

    >Znasz powiedzenie o tym że jak urządzenie próbuje być dobre
    >do wszystkiego to kończy na tym że nie jest dobre do niczego?

    Znac to znam, ale sie nie bardzo zgadzam :-)

    >Ci co noszą ze sobą więcej niż 16GB muzyki na codzień to raczej
    >wyjątek niż reguła. To naprawdę jest sporo muzyki!!!

    Eee tam sporo. A rachunek jest nieco inny, 4GB na mapy, 6GB na
    audiobooki i na muzyczke brak miejsca. Albo na ksiazki :-)

    Ale .. nawet bez tego rachunku, to przypominam ze Apple sprzedawalo
    IPoda z wieksza pamiecia, wiec widac komus byl potrzebny :-)

    >Poza tym, iPhone4 był oferowany w wersjach 16 i 32GB a teraz
    >z tego co wiem, iPhone4 jest oferowany również w wersji 64GB.

    No widzisz - jest potrzeba wiecej. Tylko ze 5 lat temu tez byla
    potrzeba :-)

    J.