eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung avilaRe: Samsung avila
  • Data: 2011-04-19 19:55:45
    Temat: Re: Samsung avila
    Od: Axid <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik ToMasz napisał:


    > sprzedawca traktuje Cie poważnie, ale Ty totalnie nie wiesz o czym mowa.
    > Idż do rzecznika i pogadaj. krótko: jak byś to dobrze rozegrał, to po 2
    > tygodniach miałbyś albo sprawny telefon, albo zwrot gotówki. tyle nie
    > trzeba było używać słowa gwarancja bo tym dajesz możliwość odrzucenia
    > roszczeń na podstawie niezgodności towaru z umową....

    Sprzedawca przyjął telefon do naprawy gwarancyjnej. Więc dla mnie
    szarego zwykłego człowieka jest to oczywiste że oddaję telefon do
    naprawy w miejscu gdzie go kupiłem, sprzedawca przyjmuje - wypisał mi
    karteczkę że przyjął go na naprawę gwarancyjną. Po 2 tygodniach telefon
    jest nienaprawiony. Jeśli problemu nie da się rozwiązać polubownie to
    lepszym rozwiązaniem będzie udać się do pihu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: