  • Data: 2011-04-20 16:36:50
    Temat: Re: Samsung avila
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Axid pisze:

    > Sprzedawca przyjął telefon do naprawy gwarancyjnej. Więc dla mnie
    > szarego zwykłego człowieka jest to oczywiste że oddaję telefon do
    > naprawy w miejscu gdzie go kupiłem, sprzedawca przyjmuje - wypisał mi
    > karteczkę że przyjął go na naprawę gwarancyjną. Po 2 tygodniach telefon
    > jest nienaprawiony. Jeśli problemu nie da się rozwiązać polubownie to
    > lepszym rozwiązaniem będzie udać się do pihu.

    Ty dalej z rzecznikiem nie rozmawiałeś?

    Gwarancja to _DOBROWOLNE_ oświadczenie producenta/sprzedawcy o tym że
    .... (treść dowolna) a także (treść dowolna). Gwarancja traci ważność: (
    treść dowona) NAbyty produkt wymaga ( treść dowona)

    JEszcze raz pisze ze gwarancja najczęsciej mówi o tym ze w razie awarii
    produktu zostanie on wymieniony na nowy lub naprawiony. często w
    gwarancji są informacje ze silnik będzie działał jedynie wtedy gdy
    regularnie będziemy zmieniać filtry i olej w serwisie.
    NAtomiast użytkownik moze sobie gwarancją 4 litery podetrzeć, i jeśli
    prawidłowo używał sprzętu to korzysta z tzw rękonmi (przytoczona ustawa
    o szczególnych .....).

    Sęk w tym ze owa gwarancja mogła zawierać niekorzystne dla Ciebie zapisy
    włacznie z tym ze masz po telefon przyjść ze skrzynką piwa. skoro
    oddałeś telefona"na gwarancji" znaczy ze sie z jej warunkami zgadzasz.

    Drugi problem, to taka ochrona przed debilami. Skracając: jeśli zepsułeś
    ewidentnie produkt, "oddałeś na gwarancji" producent odesłał z
    adnotacją: wina użytkownika, to NIE MOŻESZ skorzystać z "rękojmi" jeśli
    problemem jest ciągle ta sama wada.

    IDŻ DO RZECZNIKA!!!!!!1111 jeden jeden

    ToMasz