    From: Axid <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung avila
    Date: Tue, 19 Apr 2011 21:55:45 +0200

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > sprzedawca traktuje Cie poważnie, ale Ty totalnie nie wiesz o czym mowa.
    > Idż do rzecznika i pogadaj. krótko: jak byś to dobrze rozegrał, to po 2
    > tygodniach miałbyś albo sprawny telefon, albo zwrot gotówki. tyle nie
    > trzeba było używać słowa gwarancja bo tym dajesz możliwość odrzucenia
    > roszczeń na podstawie niezgodności towaru z umową....

    Sprzedawca przyjął telefon do naprawy gwarancyjnej. Więc dla mnie
    szarego zwykłego człowieka jest to oczywiste że oddaję telefon do
    naprawy w miejscu gdzie go kupiłem, sprzedawca przyjmuje - wypisał mi
    karteczkę że przyjął go na naprawę gwarancyjną. Po 2 tygodniach telefon
    jest nienaprawiony. Jeśli problemu nie da się rozwiązać polubownie to
    lepszym rozwiązaniem będzie udać się do pihu.