  • Data: 2023-02-23 05:18:58
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-02-2023 o 19:08, ddddddddddd pisze:

    > zdjęcia ze stosami trumien w tv które przytaczasz, z tego co pamiętam
    > były to zdjęcia nie z Bergamo tylko z innej lokalizacji, kilka lat
    > wcześniej po trzęsieniu ziemi

    Nawet jeśli - czy to oznacza brak masowości jeśli chodzi o skutki Covid?
    Bo jeśli nie - to co to zmienia?

    > rozumiem że ty widziałeś, albo chociaż znasz kogoś kto widział...

    Tak, znam wielu ludzi którzy poważnie zachorowali na covid, niektórzy z
    tego tytułu przejechali się na tematen świat.

    I dodatkowo nie oceniam świata na podstawie TYLKO tego co sam widziałem.
    Może wtedy bym twierdził że ziemia jest płaska....

    > a ty jakie robiłeś?

    To nie ja stawiam durne tezy mające dowodzić ogólnoświatowe spiski.

    > w sensie że podłączenie było zabójcze, a poprzedzało je doprowadzenie do
    > takiego stanu brakiem jakiejkolwiek opieki medycznej

    Tzn. co by mieli zrobić wcześniej i kto, skoro sugerujesz, że jak już
    zaczęli robić to też źle?

    > ogólnie ta 'pandemia' była bardzo ciekawa: nagłe zaprzestanie leczenia,
    > straszenie ludzi i celowe doprowadzanie do jeszcze gorszego ich stanu.

    Kto nagle zaprzestwał leczenia covid?

    Jakieś brednie wypisujesz.
    EOD