  • Data: 2023-02-24 08:29:16
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.02.2023 o 07:24, J.F. pisze:

    > Czemu?
    > UK jako przyklad podawałem - wielki tymczasowy szpital na 500
    > respiratorow ... i 18 pacjentow (teraz piszą, ze 54).
    > Analize tez warto przeczytac:
    > -londynskie szpitale sie zmobilizowaly i respiratorow nie zabraklo,
    > -wielu chorych, szczegolnie tych starszych, wymaga nie tylko
    > respiratora, ale dodatkowej pomocy. Dializy, serce itp.
    > -szpital nowy zrobic latwo, ale personel skąd?

    U nas było ździebko inaczej - w czasie gdy pod szpitalami w oczekujących
    karetkach umierali ludzie w "sanatorium narodowym" były wolne miejsca...
    ale nie było izby przyjęć. Więc odbierali pacjentów z innych szpitali...

    W szczycie mieli chyba obłożenie trochę ponad 10% (dwieście
    kilkadziesiąt osób). Genralnie wałek doskonały - koztował ponad pół
    miliarda przewinęło się przez niego 1850 pacjentów. Ponad cwierć bańki
    na pacjenta.

    > To tez mogły być złe szacunki. Ale lepiej zamknąc niz miec masowe
    > zgony :-)

    To była decyzja polityczna. Coś trzeba było zrobić bo by go rozszarpali
    - więc zrobiono - a że bez sensu - trudno

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!