  • Data: 2023-02-23 18:57:20
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/02/2023 07:06, Cavallino wrote:

    > A to dopiszę, bo tego nie wiedziałem:
    >
    > Czy ci którzy teraz tak piszą, wiedziali jak toto leczyć już wtedy?
    > Bo nawet zakładając że to prawda, to mogła nie być znana powszechnie gdy
    > c19 startował w Europie.

    tak, mówili o tym od początku, w Polsce też jednemu lekarzowi zabroniono
    stosowania hydroksychlorochiny (mega pandemia, nic nie wiemy o zabójczym
    wirusie, więc czekajmy na zbawienne szczepionki, zamiast za darmo
    przetestować sposoby leczenia na chętnych, którzy na pewno by się znaleźli)

    > LOL !!!
    > Nie robi się bez potrzeby nowych oddziałów covidowych i nie zamyka ich
    > po roku.

    aaa, to widocznie w innym świecie żyjemy. W moim marnuje się mnóstwo
    pieniędzy na rzeczy zupełnie zbędne

    > Czyli spisek...
    > Dlatego nie mamy o czym dalej gadać.

    żaden spisek, po prostu nie jestem tak naiwny

    >  Ja na ochotnika byłem serwisantem podczas
    >
    > E-nty raz powtarzan.
    > Na polskiej grupie piszemy o polskich realiach, inne są dla nas
    > nieweryfikowalne.

    nie dość że polska grupa, to jeszcze o samochodach a nie kowidzie.

    > Tak więc w rozważaniach o GB - idź sobie na tamtejsze fora.

    a ty w rozważaniach o kowidzie

    > Obstawiam jednak, że Johnson nie zamknąłby GB, gdyby nie musiał, skoro
    > tak długo się przed tym bronił.

    hehe, no tak - działał dla naszego dobra, odszedł bo po wycieku filmów
    nie można było tłumaczyć, że impreza w czasie lockdownu to było ważne
    spotkanie ;-)))))
    a teraz dla naszego dobra wprowadza cyfrowego funta z limitem posiadania
    ?20k, tak jak łunia dla waszego dobra wprowadza cyfrowe euro (tuchyba
    będzie limit 10k eur)- oczywiście przypadkowa zbieżność czasowa, tak
    samo jak nagłe zniknięcie gotówki będzie przypadkowe (bo ufo/ruscy
    hakerzy czy z jakiegokolwiek innego powodu) - ale to akurat jeszcze jest
    teoria spiskowa (nagłe zniknięcie gotówki, bo limity są oficjalnie
    podane) Lockdowny klimatyczne (miasta 15-minutowe) to też jeszcze u
    ciebie teoria spiskowa i będzie można powiedzieć że istnieją dopiero jak
    wprowadzą je na terenie całego kraju/kontynentu?

    > Te które czytam się jej spodziewały, nawet na wiele lat przed pandemią.

    to jakieś spiskowe media ;) a mówią teraz o tym w jaki sposób
    wprowadzane jest cbdc w Nigerii czy milczą?

    Lukasz