  • Data: 2023-02-23 19:35:07
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/02/2023 16:42, Jacek wrote:
    > W dniu Wed, 22 Feb 2023 18:10:18 +0000, użytkownik ddddddddddd napisał:
    >
    > Też sobie znalazłeś autorytet... Pogoglowałem: Znany antyszczepionkowiec,
    > obecnie skruszony i przepraszający, cyt. "Dziś nie powtórzyłbym już tych
    > słów - twierdzi Bacco w rozmowie z dziennikarzem telewizji"

    myślisz że śledzenie tych informacji to moja pasja? wrzuciłem pierwszy
    lepszy artykuł w odpowiedzi na zaczepkę, tematu nie śledzę i nie mam
    zamiaru nikogo uświadamiać. Wiem już, że większość łyka wszystko bez
    zastanowienia, bo nie można nawet pokazać że się ma jakieś wątpliwości
    albo inne zdanie. Wiem, że z radością większość zgodzi się na zakaz
    podróży, kartki na mięso czy jakikolwiek inny wymysł teraźniejszych
    komuchów - ja jedyne co mogę robić, to chronić przed tym siebie i moich
    najbliższych.
    Tak na marginesie "służba zdrowia" nie potrafiła mnie wyleczyć przez 3
    lata z pewnej upierdliwej dolegliwości, dopiero przypadkiem trafiłem na
    wypowiedź jakiegoś lekarza, który mówił żeby zaaplikować sobie jakąś
    konkretną kulturę bakterii (ale nie w ilości zalecanej, a chyba min. 3x
    tyle). Pomyślałem z niedowierzaniem 'a co mi szkodzi, i tak mam z tym
    problem i leki które dostawałem do tej pory nie pomagały w ogóle'.
    Przeszło mi w miesiąc..
    Druga rzecz: żona podejrzewała że ma raka. Gdyby faktycznie miała, to
    lockdownowi zabójcy by ją zabili (pewnie wpisując kowid jako przyczynę,
    bo jakiś test by wyszedł pozytywny), bo wezwanie na badanie dostała po
    1.5 roku (dobrze że są prywatne kliniki)

    Lukasz