  • Data: 2023-02-23 17:23:40
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Feb 2023 18:10:18 +0000, ddddddddddd wrote:

    > https://dorzeczy.pl/swiat/176237/koronawirus-trumny-
    z-lombardii-po-roku.html
    > a zdjęcia skąd były sam sobie odszukaj

    Ale jak to sie ma do zdjęc?
    Ktore w koncu są prawdziwe, czy nieprawdziwe?

    A ile prawdy w tym:
    "Dr. Bacco opowiada: ,,Widziałem podstawy płuc pacjentów podczas
    autopsji: były całkowicie spalone, ponieważ czysty tlen pompowany pod
    pewnym ciśnieniem powodował autentyczne oparzenia. Następnie pojawiała
    się zakrzepica zatorowa, ponieważ tlen nie krążył, jako że płuca były
    niedrożne". "

    Tzn ile prawdy w tym "spaleniu", bo że opowiada, to moze prawdziwe.

    Gdzies byly zdjecia z Madrytu, gdzie trumny składowano na lodowisku
    ... tzn sam juz nie wiem - byly zdjecia, czy tylko tak mowiono/pisano

    https://www.tvp.info/47269735/koronawirus-w-hiszpani
    i-lodowisko-zamienione-w-kostnice-w-stolicy-kraju-ma
    drycie-wieszwiecej
    https://wydarzenia.interia.pl/raport-koronawirus-chi
    ny/news-koronawirus-w-hiszpanii-lodowisko-stalo-sie-
    miejska-kostnica,nId,4400186

    I jak zamkniecie zakladu pogrzebowego ma usunąć zator?

    Potem jeszcze ponoć było tak
    https://www.wprost.pl/swiat/10309146/hiszpanscy-zoln
    ierze-weszli-do-domu-opieki-opuszczeni-staruszkowie-
    ciala-zmarlych-w-lozkach.html

    Przeciązenie mialo tez miec miejsce w NY

    https://edition.cnn.com/2021/05/07/us/new-york-coron
    avirus-victims-refrigerated-trucks/index.html
    https://www.theguardian.com/world/2020/apr/30/new-yo
    rk-police-funeral-home-stored-bodies-ice-trucks
    https://www.nbcnews.com/news/us-news/new-york-city-f
    uneral-home-was-storing-bodies-ice-u-n1195901
    https://www.nytimes.com/2020/04/29/nyregion/bodies-b
    rooklyn-funeral-home-coronavirus.html

    https://edition.cnn.com/2020/05/01/us/new-york-funer
    al-home-suspended/index.html
    https://edition.cnn.com/2020/04/06/us/new-york-park-
    burial-morgue-capacity/index.html

    I tez nie wiadomo co tu jest prawdą ... obie sprawy, plus awaria?

    https://www.reuters.com/article/us-health-coronaviru
    s-usa-new-york-idUSKBN22C0E3

    J.