  • Data: 2023-02-23 19:49:00
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2023 o 17:37, J.F pisze:

    > A moze niekoniecznie to znaczy? :-)

    A co znaczy jak 90% zaszczepionych jednak zachorowało?

    > Kolega w szpitalu wylądował pod maską tlenową, wiec ja zagrozenia
    > lekceważył nie będę.

    No to się szczep - nikt nie broni a nawet zachęca. Ja też zachęcałem
    przed omikronem, a teraz to ja kto sobie sam uważa. Jednak tak naprawdę
    w grupie 50- regułą było niegroźne przechodzenie. Oczywiście każdy z nas
    kogoś znał kto kogoś zna. W sumie nic dziwnego - ja znałem osobiście
    dwie osoby co zginęły w katastrofach lotniczych. I to tych w sumie
    "najsłynniejszych". I nie sram żarem przed lotem;)

    > Bywa. Tylko ze w przypadku grypy nikt sie w niej nie doszukuje powodu.
    > Ani nawet nie wymienia jako wspołistniejącą.

    Dokładnie - jakby wziąć jakąkolwiek popularną chorobę - czy to
    przeziębienie czy cukrzyce czy nadciśnienie to jak zaczniesz testować
    notować jako zgony tą "chorobę X"+współistniejące to otrzymasz dokładnie
    ten sam profil - ogromną śmiertelność zwłaszcza wśród starszych. A że
    raczej umarli na te współistniejące - drobiazg;)

    > Ot - jest nagle wzrost smiertelnosci ponad średnią na ~30 tys osob w
    > parę tygodni, i akurat są to tygodnie, gdzie grypa szaleje ..

    i jeszcze raz - jakby zrobić "miesiąc" nadciśnienia to okazałoby się że
    umarli na nadciśnienie;)

    > Ale jest jednak wyrazny pik.

    Tak samo jak w każdym innym roku w 2018 też był. Wcześniejszych danych
    nie ma.

    > Rok wczesniej to jescze Covid szalal,
    > choc juz raczej omikron plus wiekszosc zaszczepionych.
    > Wiec zobacz raczej przelom 2019/20, czy 2018/19.
    > Ale co nas zabijało na początku 2018?

    To co zawsze - "starość", a że w zimę bardziej - odporność niższa,
    depresje i człowiekowi się żyć mniej chce, mniej witaminy d, pierdyliard
    różnych powodów - w większości zupełnie naturalnych.

    > Bardziej mnie NFZ interesuje, luxmedowi i ich klientom mogly sie
    > spodobac :-)

    Owszem - częściowo ma to sens. Problem w tym że to powinno uzupełniać
    normalne leczenie a nie zastępować.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!