    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Date: Wed, 22 Feb 2023 18:08:01 +0000

    On 22/02/2023 05:29, Cavallino wrote:

    > Ale że informacje o masowości, jakieś jedno zdjęcie, czy o co chodzi?

    zdjęcia ze stosami trumien w tv które przytaczasz, z tego co pamiętam
    były to zdjęcia nie z Bergamo tylko z innej lokalizacji, kilka lat
    wcześniej po trzęsieniu ziemi

    > Aaaaa - Ty nie widziełeś, to wiele wyjaśnia i dowodzi...

    rozumiem że ty widziałeś, albo chociaż znasz kogoś kto widział...

    > Pewnie takie jak powyżej zapodałeś, stąd brak odpowiedzi....

    a ty jakie robiłeś?

    > W sensie że niepodłączenie by spowodowało wyzdrowienie?

    w sensie że podłączenie było zabójcze, a poprzedzało je doprowadzenie do
    takiego stanu brakiem jakiejkolwiek opieki medycznej

    ogólnie ta 'pandemia' była bardzo ciekawa: nagłe zaprzestanie leczenia,
    straszenie ludzi i celowe doprowadzanie do jeszcze gorszego ich stanu. A
    wcześniej myślałem że ludzi należy uspokajać....
    Sam przez chwilę na początku 'pandemii' nagle miałem problemy z
    oddychaniem (pierwsze dni zamknięcia wszystkiego gdy jako jeden z
    nielicznych jechałem do pracy). Pomyślałem że to chyba kowid,
    przestraszyłem się jeszcze bardziej, oddychało mi się coraz ciężej.
    Dopiero po kilkunastu minutach do mnie dotarło, że przecież mam zawalone
    zatoki, nie pierwszy raz w życiu...
    W zasadzie nie ma sensu o tym dyskutować, to już było i raczej szybko
    nie wróci. Nie przeszkadza mi to że wierzysz że to była zabójcza
    pandemia, jak i to że ja jak i niektórzy znajomi, w tym >80-latkowie nie
    wzięli ani jednej szczepionki czy nie wykonali ani jednego testu i
    wszyscy żyjmy długo i szczęśliwie.
    Jak mam o jakiś teoriach spiskowych rozmawiać, to wolałbym cbdc (to już
    nie jest teoria spiskowa), lockdowny klimatyczne czy zakazy
    przemieszczania się (to też już nie są teorie spiskowe, ale na razie
    tylko testują je lokalnie), które nadchodzą szybkim krokiem, a niedługo
    i ich nie będzie można powstrzymać.

    Lukasz